alexandras

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra - 30 juli 2011 20:18




Har skaffat en ny blogg på myshowroom.

Har bloggat här skit länge så det känns konstigt, men den här bloggen är liksom ganska tråkig, har funderat förut på att byta till blogg.se.

Men nu är det myshowroom som gäller, kommer ha kvar den här bloggen.


http://www.alexandrasavenstedt.myshowroom.se


Hoppas ni läser den också!



  

Dagen då jag började blogga


  

Nu

Av Alexandra - 29 juli 2011 19:44




Här kommer lite bilder från när jag var ute med Evelin och Angelica, minns inte riktigt vilken dag det var, men det va förra veckan


                                                                                                        

En hel del bilder, ni får gärna komentera lite så blir det roligare för mig att blogga också!




Av Alexandra - 28 juli 2011 16:15




Halloj!

Sitter just nu och gör ingenting! Gick upp ganska tidigt idag och städade, dammtorkade och torka golvet, Evelin dammsög...

Annars har jag inte gjort något, skulle åkt och badat men det blev inte så.

Igår efter vi hade ätit så for Evelin och jag till Olivia, först bara och pratade och åt körsbär, fick skit ont i magen, sen cyklade vi till coop och köpte glass, så vi satt där och pratde en stund, sen for vi till Olivia igen och då kom Madde, då gick vi ut och gick runt lite bara.

Hade inte med mig kameran, så det blir inga bilder



Av Alexandra - 24 juli 2011 12:05




Tjenare!

Ska berätta lite kort om min dag igår.

Sofia fyllde 4, så runt kl 2 kom lite folk hit och fikade, det var jätte varmt och sjukt fint väder, även när vi åt middag var det fint. Men efter det så var det skit fult väder, det spöregnade och blixtrade och åskade skit mycket.

Gjorde det hela kvällen och jag vaknade idag av att det regnade och åskade.

Nu har det slutat regna men det är forfarande fult väder, så har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ska typ kolla på glee eller hellcats.

Ska nog ta och kolla nu och Hanna och hennes kompis vill ha datan, så ska väl ta och ge över den då.


Hittade inge bild på Sofia 

Av Alexandra - 21 juli 2011 17:58

 

Av Alexandra - 20 juli 2011 21:13




Hejsan!

Ida har jag varit på umelagun med familjen. Hinner inte skriva så mycket just nu, ska kolla på film, Saw 6. Har inte gjort så mycket annat under dagen, igår var Evelin, Angelica och jag ute och gick, haha viste inte vart vi skulle gå så vi gick bara höder vänster höger vänster, till slut kom vi till nån skog, där plockade vi blåbär, eller rättare sagt, hela blåbärs ris ;)

Men måste gå, men jag kanske bloggar i morn!!

  

Saknar er enormt mycket!!



Av Alexandra - 15 juli 2011 21:25




Tjenare!

Kom typ hem för en timme sen efter att ha varit i Skärholmen med Bella, Jessica och Evelin. Mötte bella först, typ runt 4. Typ en och en halv timme senare kom Jessica dit, vi satt på donken och snackade gick runt osv...

Vid 8 kom Tosi och hämtade mig och Evelin, hade inte kameran med mig så det blev inga bilder. I morn blir det väl att packa till pappa, bloggar väl mer senare ikv eller i morgon...


Kom på att jag inte har lagt ut bilderna som jag tog när Bella och Jessica sov hos oss några dagar innan vi for till Spanien. Här kommer några av dom!


                                  


Dom tre första tog jag när alla sjuor var och badade


Dom andra 13 bilderna är från när vi var påväg hem från Mölle efter att ha badat hela kvällen och den sista bilden är från dagen då vi var i Mölle hela dagen!


Ovido - Quiz & Flashcards