alexandras

Alla inlägg under mars 2010

Av Alexandra - 31 mars 2010 18:25




Heej, hinner inte skriva nu bloggar sen, måste dra till dansen nu!!




Puss<33

Av Alexandra - 30 mars 2010 18:32




Heej, hehe åt typ nyss middag & jag och Evelin typ satt och asgarvade!

Hehe, vi skrattade åt skit tråkiga saker, men jag har en "ganska" dålig humor.

Till dom som känner mig vet!

Aja nu är det ju snart sommar käns det som!!

Aa juste åker till pappa på lördag så då kanske det blir lite mindre bloggning ):

 

  

Puss!

Av Alexandra - 30 mars 2010 15:32




Heej, tisdag idag ju!! Va nyss i skolan men har ätit nu!

Ska snart gå till dagis så måste logga ut nu.

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg!!

Puss<33

Av Alexandra - 29 mars 2010 19:27




Heej, anmäl er nu till veckans blogg!!


Puss!

Av Alexandra - 29 mars 2010 19:04


 

 

Heej, några bilder bara eftersom jag har haft bildbrist ett tag!

    

 

  plattat??(Mitt hår)   Naturligt??(evelins hår)

 

Mitt är oxå lockigt men jag hade plattat det :)

Vad é finast??

 

    

 

Puss!

Av Alexandra - 29 mars 2010 19:02




Heej, statestiken höjs, men nu måste ni börja komentera!

Om alla som läste min blogg skulle komentera så skulle jag ha massor av komentarer!

Puss!

Av Alexandra - 29 mars 2010 15:55





Heej, just nu är jag så j*vla sur! För jag é ju me i veckans blogg på emelies blogg och nu säger dom att jag har fuskat!!

Men hur som helst, här får ni löite bilder på mig och Evelin från igår!

   Hehe!!

   Hehe, Evelins hår står liksom rätt upp!!



Av Alexandra - 28 mars 2010 20:31




Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett!
Längd? 156
Skostorlek? 36-37

Ålder? Fyller 13 år

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej..
Gillar du någon? hm

Vem? :D
Tillåter du din kille röra vid dig? Typ

Har du haft sex? Nej!
Hur många har du haft sex med? 0

Har du haft många förhållanden? Nee

Smak & stil:
Vad har du på dig? Mjukis byxor och ett svart linne
Hur ser dina trosor ut? Jadu

Har du någon BH? Japp!
Hur ser den ut just nu? Svart
Hur beskriver du en fjortis? Bror på vem det är
Hur beskriver du en pluggis? Någon som pluggar ofta

Bad days:
Har du varit full? Nej!  
Har du rökt? Neej!

Har du snusat? Aldrig!
Har du gjort något olagligt? Dedu!
Har du slagit någon ner till marken? Nej

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nej :)
Tror du på gud? Nee
Har du en bästis? Jaa!
Är du vegitarian? Nej!
Har du varit med om ett stort gräl? jadå..

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hund!
Cykla/gå? Både och

Öl/vin? Vin
Kanin/hare? Kanin

 

Hehe! Puss<33

Ovido - Quiz & Flashcards