alexandras

Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra - 28 november 2010 11:49

 



Anonym


Är du bra på att sjunga? :P






 

 

 

 

 

Hahah, ja det är jag väl   

Av Alexandra - 28 november 2010 11:13




1:a advent idag ju!
Shit vad tiden går fort! Det var ju typ nyss sommar och nu är det snart jul!

Längtar!!

Det typ blåser jätte mkt ute.

I morn är det ju skola igen.

Längtar inte.

Hahah, har ingen aning vad jag ska göra idag. Får väl ta dagen som den kommer helt enkelt.

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 27 november 2010 19:44



Hellu!

Vet att jag inte har bloggat på ett tag. Men har inte haft så stor lust.

Men iaf... Igår så sov vi hos Sandra. Vi gick ut och åkte pulka runt kl 6 och sen gick vi och chips och dricka. (haha vi var sjukt blöta   )

Vaknade typ runt 8, så då kollade vi på samma film som vi hade sätt på kvällen.

Och runt 11.30 så gick Sandra, Evelin, Inez, Neri och jag ut (åkte pulka)

Hahaha, så sjukt roligt!!

Men sen behövde jag och Evelin åka hem. Shit vad jag frös asså!

Men men... Har inte gjorts så mkt. Tränat lite tills julavslutningen.

Ska ju sjunga, så måste nog öva lite.

Haha, ska sjunga All I Want for Christmas is You och Julen är här.

Här är lite bilder från idag och igår.

 

 

      

   Måste typ kunna allt det där! (det är typ 7 sidor)

  

Dagens outfit!

 

Puss!!

 

 

 

 

Av Alexandra - 25 november 2010 09:10



Sitter i skolan, börjar typ om några minuter, så måste logga ut snart! Har fett tråkigt och det blir ju inte bättre för att vi har matte nu!

Hade sovmorgon idag, så börjar 20 över 9!

Men måste dra nu!

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 20 november 2010 17:45


  

                                                                          


Här får ni många bilder (alla är gammla)

Hahah, dom flesta är 1 år gammla (elr2) men vissa är bara ett halvår gammla!

Komentera!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 17 november 2010 15:18



 

Hahah, bara för att jag är så snäll så ska ni få ett par nya bilder.

Elr bilderna är gamla, fast jag har alldrig lagt ut dom på bloggen innan!

 

      

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 17 november 2010 14:24



Hade utvecklingssamtal idag!

Det gick väl bra.

Haha, men det bästa är att efter samtalet så får man gå hem igen (man behöver bara komma den halvtimman man har samtal)

Men igår var ju iaf vi 7:or på tomtits!

Här får ni lite bilder!

  

Inez, Sandra och Betty ( Evelin och Neri i bakrunden)

 

 

 

Philip och Ronson

 

Baba, Jonnie och typ Ronson

 

 

    

Det står för Alexandra och Sandra

  

Neri och Sandra

   

Agata

 

    

Jag och Dunia!

 

Det finns sjukt mkt mer bilder. Men dom lägger jag ut senare (så att alla inte kommer samtidigt)

 

 

Puss!!

Ny!

Av Alexandra - 13 november 2010 19:01




Tänkte köra på en lätt header tills jag gör en ny.

Vilket blir snart hoppas jag.

Men om någon vill/kan göra en header till mig så får ni jätte gärna göra det! Så om ni kan så är det bara att komentera.

 

  

Den nya headern!

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards