alexandras

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra - 29 maj 2011 17:06




Tjenare! Min dag har varit bra, har börjat platta håret, är inte klar än haha och jag började runt typ 12 ;) Men men, sen har jag spelat lite gitarr och sjungit och har också börjat göra en ny mössa, röd-svart den här gången. Har ätit pizza idag också.

Haha oj nu när jag läser igenom vad jag har skrivit så låter det lite konstigt, det blev lite mycket OCH och SEN haha.

Senare ska Evelin och jag ut och springa och efter det så ska jag platta klart håret ;)


  

En sån här mössa fast svart-röd då...

Av Alexandra - 28 maj 2011 22:52



Eftersom jag kom och tänka på filmer som man gråter till så tänkte jag göra en lista med dom 5 bästa filmerna! (som man gråter till)


Titanic!


A walk to remember!


Pearl harbour


My sisters keeper


The last song


Jag har inte satt dom i någon ordning eller något, ni får gärna komentera om ni har någon bra sorlig film :D







Av Alexandra - 28 maj 2011 22:50




Haha alltså på riktigt jag och Evelin sitter och lyssnar på my heart will go on, haha vi sitter och gråter båda två.


Det är låten och en massa klipp från filmen, så det är därför. Men helt ärligt, älskar filmen, fick typ lust att se den nu!!

Av Alexandra - 28 maj 2011 20:30




For inte skäholmen idag, skulle ha blivit för sent, eller alltså mina småsyskon skulle komma vid tre och då hade det inte varit någon mening med att åka dit en så kort stund. Så jag satt hemma och kollade på 90210, men det var också nice, ska nog till skäris i morn istället...


      

Haha tre ego bilder från igår


  

Haha någon random bild på mig och Evelin några dagar innan vi for till Spanien



Av Alexandra - 28 maj 2011 11:08



Hejsan! Haha har typ inte tänkt på att jag alltid har samma rubriker.

Haha, men iaf idag ska Evelin och jag till Skärholmen, någon som vill följa med?

Haha, igår satt Evelin och jag och kollade på "varning för barn" hela kvällen, så jävla sköna människor alltså, men det roliga är att när en av dom där barnen var i Skärholmen så såg vi henne, alltså på riktigt och sen nu när vi kollade´på det, vi ba: Hahaha men va? Tur att vi inte kom med...


Men bloggar mer när jag kommer hem, ska typ gå och platta mitt hår eller något ;)



Av Alexandra - 27 maj 2011 20:10



Kom hem för en stund sen, har preis duschat. Men här får ni lite bilder från Spanien


                        

Och det här är ju självklart inte alla bilder! Finns många fler, men ska ju dit snart igen och då blir det ännu fler bilder ;)



Av Alexandra - 27 maj 2011 18:51



Fredag idag ju!!

Skit skön dag i skolan, på So:n satt vi bara och diskuterade en massa frågor, så det var inte så jobbigt. På spanskan gjorde jag och Sabina klart ett memory, eller vi ritade på baksidan ;) och sen hade vi idrott då vi fick göra vad vi ville.

Sen har vi ju må bra, men jag tycker inte att det är någon riktig lektion.

Åt för en stund sen, tacos! Nice!

Ikväll blir det förmodligen att kolla på film eller något. Nu ska jag ut och springa med mamma och Evelin, hörs när jag kommer hem. Då får ni bilder från Spanien!



  

Köpte förresten dom här (och fler) ringarna i Spanien!


Av Alexandra - 26 maj 2011 19:19



Skrev ju förut att Bella, Jessica, Evelin och jag hade spelat in lite videos, jag laddade upp dom igår. Så nu lägger jag ut dom på bloggen. Bara så att ni vet så är vi inte speciellt seriösa.


Första videon, väldigt oseriösa


Andra videon, hahah


Hahah älskar hur Jessica ba: Va gör du?!! haha och hur Evelin tar väskan och springer


Sista videon, haha vet inte hur många videos som det finns av den här, dom började garva varje gång dom skulle säga något.


Jag vet att det är skit ljud men men...


Ovido - Quiz & Flashcards