alexandras

Alla inlägg under februari 2011

Av Alexandra - 28 februari 2011 17:00



Hejsan!

Sitter just nu och ritar med Leandro och Keyla!

Fast jag gör annat på datan också (ritar på paint) ;)

Hahah, men iaf idag är det dans. Sen efter dansen blir det nog film eller något, är inte säker. Vill se the roommate!

Den verkar skit bra!

Någon som sett den??

  

   

        

 

Några bilder som jag tog i morse

 

Puss!

Av Alexandra - 27 februari 2011 17:46



Hejsan!

Idag har jag varit på träning och kom typ en för någon timme sen.

Igår kollade jagpå melodifestivalen och sen ett avsnitt av pll :)

Målade också naglarna igår. Orange. Ni ska få en bild.

Men här e några bilder!

 

  

Köpte det här i skärholmen

 

    

En bild bara och den andra är på nagelacket som jag köpte

 

  

Tagen nyss

 

Puss!

Av Alexandra - 26 februari 2011 23:00




Sista inlägget för idag! Så skulle bara säga godnatt till er alla!!

I morn är det träning som gäller...

Kul...

Hahaha

God natt!!

Av Alexandra - 26 februari 2011 19:19



Men hejsan!

Har inte kunnat blogga idag pga att jag har varit i skärholmen hela dagen. Fick med mig tre böcker, ett par trosor, en mascara, två nagelack och en kräm

Ni kanske får bilder senare!

Vad ska ni folk göra under lovet förresten?

Själv har jag ingen aning!

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 februari 2011 18:14



Heej!

Asså shit vad kul det var på kungsberget igår!!

Hahaha, gud vad kul det var asså!

men ska berätta lite..

Gick upp runt 4 och sen åt jag frukost. Efter det så åkte jag och Evelin till bredäng och där mötte vi Bella och sen gick vi upp till bussarna. Runt halv 7 åkte vi och sen runt halv 10 så kunde vi börja åka. Först åkte bara Bella, Evelin, Monica och jag. Men så försvann dom och då åkte jag och bella själva ett tag. Men efter lunchen så åkte Bella, Italo och jag. Och så träffade vi Evelin och Monica igen!
Vi åkte skit länge och runt halv 4 så åkte vi tbx till brd.

Kom hem runt 7 och var skit trött!

Och idag hände inte så mkt, men här får ni en massa bilder!

                      

 

Tog dom där bilderna på bussen påväg till och från kungsberget

 

                        

Några bilder från idag!!

 

Puss!!

 

 

Av Alexandra - 23 februari 2011 11:18



Ska gå och äta lunch nu!

See ya!

Av Alexandra - 22 februari 2011 08:59



Heej!

Slutade nyss, hade svenska. Ska ha engelska snart!

Och efter det är det slöjd... Hihi och sen lunch.

Men iaf så bloggar jag nog när jag kommer hem elr senare under dagen. Och då kanske ni får lite bilder.

Fast om jag bloggar senare så blir det lite senare på kvällen eftersom jag har träning efter skolan!

Men jag bloggar sen!!

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 21 februari 2011 13:41


Hahaha! Jag måste bara berätta en sak som hände nyss!

Haha Leni kom in med 4 klossar och så skulle man bygga en pyramid!

Hahah jag försökte skit länge, hahah till slut sa han nästan hur man skulle göra för jag fattade typ inget!

Men jag klarade det iaf till slut.

Hahah här är en bild :P

  

 

Snygg va?

Hahah

Ovido - Quiz & Flashcards