alexandras

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra - 31 oktober 2010 12:17




Hellu!

Idag är det söndag.

Igår kollade jag och Evelin på filmen ciderhus reglerna.

Den var bra, den handlade typ om en kille som bodde på ett barnhem och sen så flyttade han och började jobba som en äppelplockare.

Haha, men det var iaf bra!

Ville åka till skärholmen idag, men nej.

Så vet inte riktigt vad som händer. Bloggar nog mer senare!



Puss!!


Av Alexandra - 30 oktober 2010 17:56




Hellu! Åt för typ en stund sen. Hade tänkt att gå och köpa godis, men är inte så sugen. Är det bara jag elr finns det fler som vill ha godis dom dagar man inte får?

Så är det iaf för mig, jag är jätte sugen när jag inte får, men när jag får då vill jag typ inte ha.

Hahaha!

Ikv blir det typ att kolla på film med Evelin och i morn har jag ingen aning om vad jag sak göra. Haha eftersom det är lov så kan man ju typ göra vad man vill på söndagen också!

 

  

 

           

Haha bilderna är sen i oktober förra året!

 

   

   

Och dom här är från i oktbober i år, tkr ni att jag har förändrats?

 

  

Tog bilden för någon miut sen!

   

 

Puss!!

Av Alexandra - 30 oktober 2010 15:48




Kvällen igår var... Sjukt rolig!

Har inte haft så kul på länge.

Ska kanske lägga ut bilderna senare.

Men när alla hade dragit så sov jag och Evelin hos Sandra.

Vi somnade faktiskt ganska tidigt. Sen idag så vaknade vi kanske runt 10.

Så då gick vi och åt frukost och runt kl 11 gick vi ut med Bella, Italo och Bellas hund. (sjukt söt) Hon fick den igår!

Har typ inte hunnit göra så mkt efter det.

Bloggar nog mer senare ikv.

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 28 oktober 2010 18:10

 



Jag vet att jag inte har varit den bästa på att blogga, jag har till och med funderat på att ta bort bloggen elr bara att sluta blogga.

Men, jag gör nog inte det. Idag så gick skolan bra, hade prov och så...

Efter skolan var det typ något möte i aulan och sen när vi kom ut (för att åka hem) så hade det typ varit ett rån i någon guldaffär.

Fast sen har det typ inte hänt så mkt.

I morn tjejer då ska det bli nice!

  

 Måste lära mig några låtar tills i morn (fast vet inte riktigt om jag ska)

    

 

Puss!!

Av Alexandra - 27 oktober 2010 20:30




Heej har inte bloggat idag p.g.a  av att jag har varit hos Sandra.

Gick dit efter skolan ( 5 över 3) och åkte hem kanske 20 i 7.

Haha Evelin och Sandra höll på med lite akrobatiska saker (stavning)

Hahah, måste lägga upp video. Men inte just nu!

Men iaf när jag kom hem så åt jag middag och sen har jag pluggat matte en timma. Har prov i morn!

Annars har väl dagen inte varit så speciell.

 

Men imorn bloggar jag mer, orkar inte skriva mer nu och om jag fortsätter blir inlägget sjukt tråkigt ;)

 

Har inga bilder just nu, så ni får nöja er med gamla.

 

 

  Hahah bilden är typ sen i mras elr april.

  

Haha i april förra året typ, Nano ramlade i med kläderna!

  

Haha typ två år sen, när vi firade Leandro. Fast han hade sitt kalas på sitt dagis och då klädde nano ut sig, finns fler bilder, men fick bara lägga ut den här

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 oktober 2010 17:59



Heej!

Ska plugga lite engleska snart!

Prov i morn! Fast jag kan redan typ allt.

Så... Hehe vi skulle ju haft 2 timmar dans i skolan idag, men dansläraren var typ sjuk så det blev inget :D

Men måste nog plugga lite engelska iaf!

 

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 oktober 2010 13:10




Sitter här med Neriman och Sandra!

Evelin och Inez sitter på andra sidan!

Har tråkigt, så jag kan blogga lite ;)

Åker hem själv efter skolan, för Tosi jobbar och sen måste jag plugga, så det blir nog ingen mer bloggning idag!

Men i morn bloggar jag.

 

 

 

Puss!!

 

Av Alexandra - 23 oktober 2010 20:00




Blir nog att kolla på film ikv.

Nano fyller år idag så, vi har käkat lite tårta ;)

Haha, vet inte riktigt vilken film vi ska se.

Nano är med Dino ( Sandras lillebror) så vi måste väl komma på någon film alla vill se :)

Men rösta på nagelacken nu, så hörs vi sen!

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards