alexandras

Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra - 23 juni 2010 20:41



Har varit på Umelagun idag, och där såg jag folk som jag inte sett på sjukt länge!
Såg t.ex Tyra som jag inte har sett på typ 5 år!

Ska dit i morrn också, och sen på kvällen ska jag, Anne och Evelin till Rävsön!

Så då blir det inte alla mkt bloggning!

Men ni överlever nog?

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 23 juni 2010 10:56


 

Har precis städat!

Men ska typ lämna över datan till Hanna snart!

 

 

Glöm inte frågestunden

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 22 juni 2010 16:47

 

 

Tänkte ha frågestund!

Så fråga på nu!

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 22 juni 2010 16:45


 

Heheh, jag har precis varit ute och kört vattenlimbo med Evelin och Angelcia, det var skit kalt!

Men samtidigt var dethur kul som helst!

Fryser om fingrarna nu, så...

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 21 juni 2010 17:29



Heej, lovade ju att jag skulle lägga ut en bild på hur det blev när jag klippte mig!

Hinner inte lägga in en bild fårn kameran så det blir en med webben!

 

  

 

      

Ganksa dåliga, men jag har iallafall klippt sne lugg och mer uppklippt!

Och så har jag tunnat ut det jätte mkt!

Men hinner som sagt inte blogga mer nu, ska äta!

 

Men komentera gärna vad ni tycker!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 20 juni 2010 13:57


 

Glömde säga i förra inlägget att jag klippte mig igår!

Amanda, Felicias kompis klippte!

Jag blev sjukt nöjd!

Bild kommer, jag lovar!

För just nu är jag ju inte hemma och kan inte ladda upp bilden!

 

  

Hahah, jag förra året!

 

  

Och jag i April i år!


 

Puss!!

Av Alexandra - 20 juni 2010 13:00



Kommentar till Vaknar tidigt?
bloggar bra ?!?!
skämtar du, fan vad dålig uppdatering , inga bilder , du skriver alltid ointressanta inlägg och korta .

av Lina Igår kl 13:10
 
svar: Men hallå! Det är förf*n sommar, jag kanske inte hinner blogga!
Och det är inte så många som orkar läsa långa inlägg!!
Och jag har inga bilder hos pappa, jag ska lägga ut dom när jag kommer hem!
Och om du nu tkr att min blogg är så j*vla trkig så vrf läsa den?!
 
Aja, just nu är jag på leos!
 
 
Puss!!

Av Alexandra - 19 juni 2010 10:40



 

Jag sa ju att det kanske inte skulle bli så mkt bloggande i sommar, men jag tkr faktiskt att jag har bloggat bra ( det är ju liksom sommarlov)

Men det har varit så fult väder.

Men aja, idag är det ju lördag!

Trvligt trevlig!

Vaknade typ kl 10 (vet jag vaknar tidigt)

Har typ inget att skriva så.

 

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards