alexandras

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra - 28 december 2010 18:56



Har börjat lite på min nya header, men sen tänkte jag på att det alltid är roligt med gammla bilder.

Så här får ni några gammla bilder!

 

              

 

Hahah!

Ny?

Av Alexandra - 28 december 2010 18:24



Hejsan!

Ska göra en ny design nu. Kanske blir jag bättre på att blogga då?

Hahah, men jag kanske gör två så att ni kan rösta elr något?

Aja måste nog börja nu, annars blir jag aldrig klar!

 

  

 

Gammal bild!

:)

Av Alexandra - 28 december 2010 13:16



Heej!

Mår fortfarande dåligt. Men lite bättre än igår.

Hatar att va sjuk!

Men som ni märker så bloggar jag inte så mkt längre.

Det börjar att bli lite tråkigt. Funderar på att ta bort bloggen elr iaf sluta blogga.

Men vi får se hur det blir med det ;)

 

  

 

Gammal bild!

 

 

Av Alexandra - 27 december 2010 19:13




Hejsan! Hur mår ni?

Själv har jag mått bättre!

Igår var jag inne i stan med Evelin och Felicia! Hade ont i huvudet redan då!

Och sen när jag kom hem mådde jag sjukt dåligt.

Och idag har det inte varit mkt bättre.

Men hoppas att jag blir frisk snart (det var sjukt länge sen jag mådde så här dåligt)

Men jag bloggar nog mer någon annan dag, då jag mår bättre :)

 

Puss!!

Av Alexandra - 24 december 2010 20:33




Heej! Och god jul alla!

Min dag har varit jätte bra!

vi har ätit sjukt god mat och haft det trvligt ;)

Hahah, men jag har fått en ny mobil!!!!!!

Är sjukt j*vla glad!!

Här får ni en bild!!

 

  

 

TACK!!!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 23 december 2010 19:08




Hej alla söta!

Har lixom inte bloggat på ett tag nu eftersom mina syskon är här och då har jag inte hunnit sitta vid datan så mkt!

Men ska typ ta och duscha snart!

Varit i skärholmen idag! Var ganska tråkigt, elr det blev skit varmt så...

Men alla bilder från lovet får ni nog när det är slut (men lite bider emellan åt får ni ju)

Shit! Kan inte fatta att det är julafton i morn!!

 

Puss!!

Av Alexandra - 21 december 2010 18:12


 

Fast i den här videon sjunger inte jag

Puss!!

Av Alexandra - 21 december 2010 17:50


Som jag sa så var sjukt nervös!

Men aja, här får ni videon från idag!


Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards