alexandras

Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra - 31 oktober 2009 19:05




Heej tycker ni att jag uppdaterar för lite??

Aa det kanske jag gör. Men jag ska försöka förbättra mig...Ha det bra puss


  




                                  Alexandra

Av Alexandra - 31 oktober 2009 19:01




Heej vad tycker ni som läser min blogg(om det nu är någon som gör det)om mig??

Jag menar hur tror ni att jag är?? Elr vet hur jag är?

Svara gärna på frågan..Puss



                      Alexandra

Av Alexandra - 31 oktober 2009 19:00




Heej bjuder värkligen på den här bilden:


   Ha det bra puss



                                      Alexandra

Av Alexandra - 31 oktober 2009 18:52




Hejj jag vill att ni ska komentera mera, jag menar vem vill skriva på en blogg som ingen komenterar.

Jag menar jag vill ju veta vilka som läser min blogg. För det är ju ingen idé att ha en blogg som man vet att ändå ingen läser...



                                                Alexandra

Hej

Av Alexandra - 31 oktober 2009 17:44




Heej alla, Tessan for väll hem för ungefär 45 minuter sen.

Vi beställde pizza, men i min pozza så var det typ någon slags plast bit.¨

Usch! Men men... Ikväll ska Evelin Nano och jag titta på skräckfilm, hihi.

Nee men nu ska jag nog ta och läsa lite bloggar...Puss



                                      Alexandra

Av Alexandra - 31 oktober 2009 13:15




Heej, idag ska Evelin och jag vara med Tessan.

Ska gå och möta henne vi bussen om ungefär 1 och en halv timma.

Roligt så klart... Annars ska jag väll inte gör så mkt mer hehe.

Men men det ska ju bli roligt att träffa Tessan igen, för det var ju ett tag sen.

Aja ska nog logga ut nu och göra något annat ett tag.


  




                              Alexandra

Av Alexandra - 30 oktober 2009 20:07




Heej idag blir det ingen idol:(

Får väll se det någon annan dag. Men nu ska vi nog gå och titta på film...Puss



                                Alexandra

Av Alexandra - 30 oktober 2009 12:28




Heej, asså det är en sak jag undrar, vilka bloggar läser ni?

Jag vill veta vilka bloggar ni läser så jag oxå kan läsa dom<3

Så det är bara att skriva vilka bloggar ni läser...Ha det bra puss

Nu ska jag gå och titta på när Evelin och Nano spelar LBP<33Så...


  




                                           Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards