alexandras

Alla inlägg under december 2009

Av Alexandra - 14 december 2009 15:43




Heej det här inlägget är kanske det sista för i år om jag inte hinner blogga i morrn.  För i morrn blir det ju att åka till chile  först typ 4 timmar till Madrid sen ungefär 13 timmar till Santiago sen typ 6 timmmar på buss.

Inte spesielt kul. För jag är flygrädd. Hehe just nu sitter jag och lyssnar på

Andreas wijk - Where is the love acoustic version jätte bra låt...

Men nu måste jag gå men jag kommer tillbaka typ den 22 januari puss

Av Alexandra - 13 december 2009 11:13




Heej idag ska vi (Evelin Felicia och jag) åka till Tumba  

Nice! Iallafall så är det bara två dar kvar tills vi åker til chile!!

Kul...

Men nu ska jag göra lite andra grjer bloggar mer sen  ´


  

Av Alexandra - 12 december 2009 18:44




Heej jag harinte kunnat blogga idag för att jag var i skärholmen med Evelin och Felicia... Efetr det gick vi hem till Tosis mamma och pappa och åt där...

Och så kom typ hem nyss... Kul men nu ska jag väll ta och titta på bloggar så ni får ha det bra  

Av Alexandra - 11 december 2009 20:16




Heej just nu sitter jag ju och bloggar och är inne på facebook.

Hehe men jag har en fråga till er och snälla svara på den här frågan...

Vad tycker ni om min blogg??
Och vad kan jag göra för att få den bättre??



   Skit dålig bild men den är tagen med Webben så


   Lika dålig den med

men vad ska man göra?

Av Alexandra - 11 december 2009 14:28




Heej ledsen att jag inte har bloggat på en vecka men jag har inte kunnat,...

Men nu glömmer vi det. Idag kommer ju Hanna och Felicia hit :)

Och sen så åker vi ju till Chile på tisdag kan det bli bättre än så här??

Men men jag har ty´p inget mer att skriva förutom att vi hade pepparkaksbygge i skolan... Hehe kul bilder kommer men jag har inte någon lust att ladda upp dom nu...

Men jag kanske bloggar mer senare ha det bra.

  


Av Alexandra - 7 december 2009 18:57




Heej blir ett kort inlägg idag igen.

Skolan var trög som vanligt....

Men men inte spesielt kul men ska typ sätta mig vid TV:n nu så ha det bra




  

Av Alexandra - 6 december 2009 17:59




Heej, har ju varit i skärholmen idag!!

Heheh jag klippte mig inte så mkt skilnad men men...

Här kommer en bild på mig ny klippt och en tröja som jag köpte;)

   Inte fin men men!!


   Min tröja vad tkr ni??

Av Alexandra - 6 december 2009 11:04




Heej idag ska jag till skärholmen hihih kul...

Aa men jag har typ inget att skriva men jag bloggar mer när jag kommer hem<33




  En bild från när jag var i skärholmen förut<33 

Ovido - Quiz & Flashcards