alexandras

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra - 28 februari 2010 11:06




Heej, sitter här med Milla och Tessan(och Evelin)!

Eeh vi har inte hunnit göra så mkt. Just nu sitter vi och driver med Dreni!

Hahah han lite trög för han vet inte vad T9 é på mobilen!

Men nu ska vi göra något annat puss!!



   Gammal bild!

Av Alexandra - 28 februari 2010 02:05




Heej, kollade på pearl harbor för typ en halv timme sen!

Gråter lika mkt varje gång! Heheh har sett det 3 gånger nu så! Men ska typ gå och lägga mig nu så... Puss!


   Seriöst alla måste se den här filmen! puss


   Gammal bild på mig



Av Alexandra - 27 februari 2010 21:25




Heej, sitter här med Evelin, Milla och Tessan, ska snart kolla på film.

Men ni får ha en bra kväll puss!!


     Gammla bilder på oss

Av Alexandra - 27 februari 2010 10:25




Hejsan alla. Har presis ätit frukost. Idag blir det väll att vara med kompisar, sebare på kvällen ska jag väll typ se på melodifestivalen   

Juste i morrse så såg jag att det hade varit jordbävning i Chile 8,3.

Och det är mer än vad det var i haiti! Och det var där jag var när jag var där(concepcion!) Så det är ju inte så kul. men ska ta och logga in på facebook nu puss....



   Gammal bild på mig!!

Av Alexandra - 26 februari 2010 17:21




Heej, här kommer bilden på väskan som jag vill ha.

Den finns nog inte längre i butiken eftersom det var ett tag sen bilden togs


   Fin??


   Gud! Saknar Chile sjukt mkt!

Puss

Av Alexandra - 26 februari 2010 16:43




Postat av: Samira

Vad har du på dig när du sover? En jätte stor tröja!
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) sidan ;)
- Hur många kuddar har du i sängen? 1
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland :)
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Sann drömm, ja kanske det:)

Beskriv din stil med 3 ord. Jag vet inte riktigt.
Vad innebär mode för dig? hmm svårt
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Eem typ gina, h&m mm...
Shoppar du second hand? Nee
Vilken är din favoritdesigner? Vet inte
Vad är din favorit i höst? va??
Hur mycket shoppar du för i månaden? Olika
Dyraste plagget respektive billigaste? Vet inte riktigt;)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Jadå;)
Brukar du tröstshoppa? Nee
Högklackat eller lågklackat? Hög tror jag :)
Vilken är din drömväska? Eeh har en bild på den kan lägga ut bilden senare:)
Vilket blir ditt nästa köp? Vet inte, ett par nya jeans
Vilka är dina stilikoner? stilikoner??
Favoritplagg just nu? En ny blå tröja och ett par jeans
Favoritaccessoarer? Min klocka från Chile!


Postat av :Tessan Vad ska du göra på sportlovet? Vet inte, kompisar!


Postat av: Anna heey =)
vilken tycker du är den finaste piercingen man kan ha? Jag vet inte, men det ska bli för mkt bara!


postat av:Evelin

1 vem e du kär? (måste svara eftersom jag vet att du gillar nån!!) Jadu! Det vet du ju redan!
2 Vad tkr du är så roligt med att skämma ut mig hela tiden??!! Vet inte det är bara det!!
3 Vrf är du en sån tönt!! Skoja!! Hahah
4 Vrf är jag så Jätte snygg?!? Född så kanske?
5 vilka e dina bästa kompisar!! Milla & Tessan såklart!!


Postat av: Felicia 

vilken är din favvo film?:) Vet inte, men typ pearl harbor!


Postat av: Elin: hur du fick mitt nr? Fick det av Evelin elr Tessan,


Postat av 

Heej, först vill jag bara säga att jag gillar din blogg jätte mycket. Men här är det jag undrar:
1. Vilken är din favorit mat? Lasange! Elr hur det nu stavas!
2. Vilka är dina bästa vänner? Milla och Tessan!
3. Vilken klass går du i? 6:a


Postat av: Philippa

Vad tycker du om mig? Känner dig inte så bra, men typ snäll, sööt & rolig :)
Hur ofta läser du min blogg? Varje dag typ:)
Tycker du det är roligt med dans?Japp

Spelar du fotboll? Jag har spelat:)


Postat av:Camille

 Ska du börja på innebandy? Nee tror inte det :)
Vad var det bästa med Chile? Varmt och mkt nya kompisar!
Kommer ni inte vara hemma alls i sommar? :/ jodå i slutet:)
Spelar du fotboll?


Postat av: Josefin

Vilka är dina bästisar? :) Milla och tessan!


Postat av: Anne!

HEj gullunge!
Går du någon sport?? om dans är en sport så aa:)
Vad är din favoritmat? Lasange
Läser du min blogg? japp


Postat av: Miranda

vart vill du resa?? New York elr London!
vilken kändis vill du bli tsm med? Vet inte:)
vad heter din favvo kändis? Har ingen fvorit:)


Postat av: Emelie

Hur ofta läser du min blogg? nästan varje dag:)
Svara ärligt, vem är du kär i? Vill inte skriva det här:)
Vem hatar du och varför? Hatar johan, och du vet varför;)
Finns det någon person du försöker härma? (ärligt svar!) Nee
Vem vill du vara och varför? Mig själv:)
Vilket är ditt favorit ämne? Typ So
Vilken lärare gillar du bäst i våran skola? Sara


Hoppas det var alla, men ni får ha det bra puss!!



Av Alexandra - 26 februari 2010 08:03




Heej, svaren till frågestunden kommer idag, fast lite senare! Eem har inte så mkt att säga ska väll dra till skolan snart! Men ni får ha det bra! Puss, idag börjar ju sprotlovet!!



  

Av Alexandra - 23 februari 2010 13:57




Heej, sitter just nu i datasalen, med ganska många. Men hinner inte skriva så mkt. För vi börjar snart men ni får ha det bra, puss!!


   gammal bild

Ovido - Quiz & Flashcards