alexandras

Alla inlägg under maj 2010

Av Alexandra - 30 maj 2010 19:42



 

Har varit i stan nu så har inte kunnat blogga!

Köpte ganksa mkt saker!

Här är bilder!

 

  

Köpte det här! Elr det mesta köpte min mamma!

Så tack till världerns bästa mamma!

 

  

 Från JC 149 :-

 

    

Från Åhlens (stavning)

 

100 :- för leggingsarna

69 :- för nagelacket

 

    

 

Från H&M

 

Skor 149 :-

Tunika vet inte

Hårsnoddarna 19.50 :-

Ansiktsmask 20 :- 

Bh 129 :-

 

  

 

Från OHIO

99 :-

 

 

  

Från Gina

 

Shorts 99 :-

Linne 129 :-

 

 

Nagelack som jag köpte igår!

 

  

Från H&M

39 :-

 

Vad tkr ni?

 

Puss!!

Av Alexandra - 29 maj 2010 21:20



 

Är hemma nu!

Har varit och kollat på Robin Hood!

Den var bra, men ska typ gör lite annat nu!

 

Eftersom jag inte bloggat på ett tag får ni lite bilder från veckan!

 

 

  

 

  

Bild från i söndags!

 

    

Mmm..

 

 

   

Fick ett nytt nagelack av mamma i veckan!

 

    

Blev klar med den här också!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 29 maj 2010 14:10



 

Heej, ska typ åka snart!

Ska till stan med mamma och Evelin. Så det blir ju kul!

 

Ska kanske kolla på talangjakten, om jag hinner...

Någon mer som ska dit?

 

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 28 maj 2010 20:53


 

 

Har varit ute så har inte kunnat blogga!

Var med Samira Alessandra Evelin och Julia!

Det var ju kul :D

Kom typ hem för en stund sen, har alltså inte hunnit göra så mkt sen dess!

Men ska göra lite annat nu så...

 

 

En video sen i vintras! Då vi skulle till skärholmen, Evelin jag och Felicia!

Puss!!

Av Alexandra - 28 maj 2010 14:36



 

Vet har typ inte bloggat på 4 dagar elr så!

Men aja! Skolan var väl som vanligt...

Fredag idag ju! Ska typ vara med Julia lite senare!

 

Det är ju typ bara en vecka kvar tills sommarlovet!!

Fast åker typ till pappa direkt!

 

Men ska typ äta nu!

 

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 24 maj 2010 19:29



 

Har inte kunnat blogga idag, för vi har varit och vandrat!

Det var inte direkt det roligaste men men...

 

Ikv blir det att kolla på Top Model!

 

  

Hejar på henne!!

 

Puss!!

Av Alexandra - 23 maj 2010 19:51



Den här designen är också bara tillfällig!

Men ni kan ju ändå säga vad ni tkr om den?


  


Puss!!

Av Alexandra - 23 maj 2010 18:37


 

 

Har varit med Milla idag!

Nice!

Kändes som om det var ett tag sen...

Har typ inte gjort så mkt sen jag kom hem!

Förutom att typ ätit och ritat med min lillebror!

 

Men nu måste jag logga ut, man kan ju inte va vid datorn hela kvällen?

 

 

      

Lite gamla bilder på mig och Milla ♥

 

 

Puss!!




Ovido - Quiz & Flashcards