alexandras

Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra - 31 juli 2010 20:02


 

 

Har precis varit på filmkedjan med Felicia Evelin och Keyla!

Så kom nyss hem, ikv blir det väl att kolla på film elr 90210 :D

Heheh, har sett det typ hela spanien resan, heheh!

 

 

Juste ny header ska fixas!

 

 

  

Puss!!

Av Alexandra - 31 juli 2010 16:32


 

Nu hinner jag blogga, åt nyss!

Hade det super i spanien!

Men dom bilderna får ne senare för min syrra har dom på sin data så, men bilderna från pappa kan ni få nu, men det är inte alla för Felicia har lite av dom också på sin data.

 

Fyllde ju år också när vi var i spanien, fick 1200 :- och en bok som jag har läst ut och läste evelins också, sen fick jag skor!

       Klippte mig ju, så här blev det,

Klippte mig i spanien okcså men det blev jätte fult så det får ni inte bild på!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 4 juli 2010 12:11


 

Är hemma nu, men åker till spanien i morn så det blir ingen bloggning!

Orkar inte ha frågestund så...

Men ska logga ut nu, puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards