alexandras

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra - 31 januari 2011 13:20




Hejsan!

Sitter på lektion, elr lektion och lektion. Det är typ inte ens en lektion!

Hahah, kommer nog inte blogga när jag kommer hem.

Men men...

Jag bloggar nog i morn ;)

 

Puss!

Av Alexandra - 30 januari 2011 18:24



Har tagit lite fler bilder nu. Fast nu är det Evelins kläder också!

 

 

    

 

      

 

  

 

  

  

 

  

 

  

 

    

 

    

 

  

 

 

    

 

    

 

 

 

Av Alexandra - 30 januari 2011 13:38



Hejsan!

Kom på en sak, haha jag har inte ens skrivit att Hanna kom hit i fredags, fast hon åkte för en stund sen!

Men men... Igår hade jag ganska tråkigt, så då testade jag lite kläder.

Asså sommar kläder.

Så här får ni bilder på det ;)

 

Förresten så tänkte jag blogga mer igår men när jag precis skulle skriva ett inlägg så sa mamma att vi skulle kolla på film.

 

  

Haha jag vet att mina strumpor förstör typ allt...

Men iaf, tröjan är från Gina.

 

  

Tröjan är från Gina

  

Tröjan är från Monki :)

  

Tröjan är från Gina och jeans kjolen är från Zara

  

Tröjan är från Gina

  

Tröjan är också från Gina

   

Tröjan är från Zara (köpt i Spanien)

    

     

 

 dom tre senaste bilderna har jag haft dom här på mig.

Dom är jätte gamla jeans, som jag klippte sönder.

Så nu ser dom ut såhär!

 

Puss!

Av Alexandra - 29 januari 2011 10:56



Hejsan!

Idag fyller min älskade lillebror Leandro år.

Han fyller 5!

Så grattis till honom!

 

  

Av Alexandra - 27 januari 2011 11:07



kiry128

Tisdag 25 jan 18:33

hur mkt har du betalat för hela väggen? :) det blev jätte fint! :*






Jag vet inte rikgit, jag tror en rulle kostade 125, så det gånger 3.

Fast jag är inte säker.

Tack :*

Av Alexandra - 25 januari 2011 08:44



Fråga: 

kiry128

Måndag 24 jan 15:52

Vart har du köpt den tapeten med blommor? :O







 

 

 

 

 

 

Svar:

Tapeten är köpt på Rusta.

 

  

Av Alexandra - 23 januari 2011 17:33



Halloj!

Har ätit nu och spelat lite singstar!

Men här får ni bilderna!

 

        

 

Mitt rum just nu!

 

    

Av Alexandra - 23 januari 2011 16:09



Hejsan alla!

Idag har jag gjort om i mitt rum, elr jag har flyttat mina möbler lite.

Har inte gjort så mkt förutom det. Elr när jag och mamma väl hade börjat flytta så sa mamma att jag skulle rensa massa saker, men jag ska äta nu. Så jag lägger in bilder från idag efter maten!

 

  

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards