alexandras

Alla inlägg under juli 2009

Av Alexandra - 25 juli 2009 16:50




Hej idag har jag varit på leoslekland med sytrarna. Senare åkte vi till ica maxi och köpte godis. Har inte gjort så mycket mer idag.


                            Alexandra

Av Alexandra - 9 juli 2009 16:02

hej idag har det bara regnat, så har inte varit ute något. Eller jo jag gick ut för att kolla om vi hade fått post. Annars har jag bara suttit inne och spelat playstation, läst och ätit. Ska nog inte göra något specielt idag se på film senare.

Av Alexandra - 7 juli 2009 18:46

hej idag gick vi till bibloteket, tråkigt för det regnade.

Ska kolla på film vet inte vad det men något bra.

Jag fyller år idag, senare kommer min brorsa tillbaka från spanien.

Har har varit där typ 10 dar.

Ska till pappa om en vecka kommer säkert att få presenter där med.

Jag önskade mig en ipodnano men vet inte om jag får det.


Av Alexandra - 4 juli 2009 18:38




Jag har inte gjort jätte mycket idag, typ bara läst.

Ska kolla på film senare med sytrarna, vet inte vad det blir men

något bra hoppas jag på.

Det har väll regnat lite idag men det var fint väder först.

Hoppas på lite bättre väder senare i sommar.



Av Alexandra - 3 juli 2009 21:29



Som så många andra har jag gjort en ny blogg- bytte från blogg.se, eftersom jag inte riktigt trivdes där.


Här är iallafall mitt fösta inlägg på den här bloggen.

Just nu sitter jag och umgås med mina systrar, och snart blir det nog att sätta på en film- vilket vi alltid gör nu för tiden..


Ska försöka uppdatera oftare på den här bloggen än på min förra.


 alexandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards