alexandras

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra - 29 september 2010 17:34


 

Jag har tyvär inte bloggat på dom senaste dagarna pga att jag har pluggat!

Har haft Engelska prov, och i morn är det kemi prov!

Men jag måste plugga nu!

Bloggar nog mer i morn!

 


 

Puss!!

Av Alexandra - 26 september 2010 14:01


 

Ska på bio ikv med Milla, Tessan, Julia och Evein!

Fast vi ska typ åka lite innan fem så det är ju några timmar kvar!

Men ska gå och lämna några nycklar till några på gården!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 26 september 2010 10:41


 

 

Heej! vaknade i morse av att Keyla kom in med sin dammsugare!

Hahah asså hon fick en liten låtsas dammsugare igår och så kom hon in i morse och började "städa"!

 

Sitter och lyssnar på musik, och läser lite bloggar!

Alltså det gammla vanliga!

Bloggar nog mer om stund!

 

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 september 2010 22:30


 

 

Hellu! Har ju firat Keyla idag!

Är ganska trött så ska tyå gå och lägga mig snart!

Inte för att klockan är mkt, men jag vaknade ganska tidigt!

Så det var allt för mig idag!

 

 

    

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 september 2010 13:28


 

 

Hejsan, kom typ nyss hem från Tumba!

Var där med Evelin, vi skulle köpa en present till Keyla som fyller år på torsdag!

Men vi ska fira henne idag.

Men idag fyller faktiskt min storasyster Felicia 17 år!

Så grattis till henne!

Tyvär bor hon i Umeå så kan inte gratta henne face to face ;)

Hahah!

 

  

En bild från Gotland!

 

  

 

  

 

Felicia!!

 

  

 

Puss!

Av Alexandra - 24 september 2010 18:55




Hejsan alla söta!

Igår bloggade jag inte p.g.a av att det var föräldra möte men barnen skulle tydligen också gå!

Så gick hem till Sandra och var tills halv 7 då gick vi till skolan och var där tills kl tio över åtta!

Så missade en hel del av idol.

Men ikv blir det iaf att kolla på just Idol!

Här får ni bilder!!

    Dagens outfit!

    

Puss!!

Av Alexandra - 22 september 2010 18:43


 

Heej! Skolan idag var som vanligt!

Men jag har ju sagt nu att ni ska få bilder på mitt rum, så här kommer dom!

 

 

 Fick den också!

    

Och så mitt rum!

 

   

 

Dagens outfit!

 

 

Puss!! 

Av Alexandra - 21 september 2010 17:57


 

 

Så var det tisdag och ikv blir det att kolla på idol!

Sitter och lyssnar på Introducing me med Nick Jonas!

Hahah den låten är faktiskt jätte bra :D

Skolan gick jätte fort idag, och i morn kommer Sandra tbx!

Asså hon har typ haft halsfluss 3 gånger sen sommaren började!

Vilket inte är bra!

 

Bilderna på mitt rum får ni i imorn :)

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards