alexandras

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra - 31 mars 2011 17:53




Hejsan! Jag är hemskt ledsen för usel uppdatering!

Men bara för det så ska ni få en massa bilder på mig och Evelin som vi tog nyss!


Btw vi har färgat håret!


                                  

Hahah bara en massa driv bilder!

Juste ikv kommer Hanna hit från Umeå!


H&M

Av Alexandra - 27 mars 2011 16:25



Blev inte att träna idag, for istället till H&M i kungens kurva med Mamma, Evelin, Keyla och Leandro.

Fick med mig det här:


 

Tröjan kostade 50:-

 

Skit snygg bikini! Över delen: 79:- Underdelen: 79:-

Sen när vi väntade på bussen i Tumba (vi skulle till fittja för att hämta bilen) så gick vi in på inn och finn, köpte det här då (eller min mamma köpte allt till mig)


  

  

Så nu ser min mobil ut så här snyggare irl

Vad tkr ni?

Av Alexandra - 27 mars 2011 10:43



  

Bild tagen igår


Kollade på house of wax igår. Har typ redan sett den hundra gånger.

Men iaf... Idag är det ju söndag, vilket betyder att det är träning. Efter träningen har jag inte riktigt bestämt vad som händer. Men något blir det ju


Av Alexandra - 26 mars 2011 19:46




Ska kolla på film nu! Har ingen aning om vilken. Men någon blir det ju alltid *blink*


 

Av Alexandra - 26 mars 2011 16:49




Tjenare! Idag är det ju lördag *blink*

Iaf, idag har jag varit i skärholmen hela dagen, med Evelin.

Haha igår så bestämde mig jag och Evelin oss för att inte kolla på någon film. Vi spelade spel istället, alltså shit vad jag garvade! Vi spelade något fråge spel.


Men här får ni nån/några bilder


      

Bilder tagna idag


  

Köpte i skäris :P



Av Alexandra - 25 mars 2011 19:49



Hej! Tänkte visa er några bilder som jag har i ett album på facebook. Dom här bilderna är gamla, men dom har inte varit uppe på bloggen förut!


  

Hahah, jag vet att alla tkr den är fin! (hahah) Btw jag fick massa pengar :P


  

  

Rävsön    Stort hjärta till det!!


  

Lycksele djurpark!! Hahah fun fun!


  

Jag och Evelin 2008 (nyår)


  

Hahah typ 2009


  

Typ också 2009 (kommer inte ihåg)


  

Vi skulle till Övik typ 2006 ;)


Typ 2008 (har ingen aning) i Umeå


  

Hahah, typ 2000 nånting vacker va?


  

Jag och Tyra, kommer inte ihåg när den är tagen


Hahah minns typ aldrig vilka år jag tar bilderna :P

Men iaf, ni som är vän med mig på fb kan ju se alla bilderna. Ni som inte är, här fick ni iaf lite bilder


 



Av Alexandra - 25 mars 2011 17:12



Snackade nyss med Milla, undrade om hon hade en bloggsvars inbjudan kvar och det hade hon! Så hon skickade den till mig. Så nu har jag fixat bloggsvar!!

Så ställ gärna frågor där!!


  

TACK SÖTASTE CAMILLE CLINE!!

Av Alexandra - 25 mars 2011 16:22



Hahah, jag vet att jag har varit sämt på att blogga!!

Haha, men tänkte iaf göra det där med dagarna (dom som jag har missat)

Dag 8 - Mitt bästa minne: Hahah har ingen aning faktiskt! Det finns så sjukt många minnen, som är mina bästa!!


Dag 9 - Att göra-lista innan jag dör: Vet inte riktigt, det som jag vill kanske? Hahah nej men jag tar livet som det kommer, bestämmer man för mkt blir man oftast besviken ;)



Dag 11 - Det här lyssnar jag på: Hahah jag lyssnar på det mesta, allt förutom rock!!


Hahah jag vet att ni diggar mina svar


Här kommer lite bilder från några dagar:

Bilderna har Bella tagit med sin kamera, det är därför jag typ är med på alla ;)



       

Bilderna är tagna i måndags på spanskan



               

Dom här bilderna är tagna i onsdags då alla sjuor var ute och gick runt typ hela Bredäng ;)





     

Dom här är tagna igår



       

Dom här tog vi för typ 4 timmar sen :P Hahah asså det är många fler bilder, men orkade inte ta alla :P




 




Ovido - Quiz & Flashcards