alexandras

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra - 30 augusti 2010 10:13



 

Gick inte och lämnade Keyla idag (hon stannade också hemma)

Men idag blir det väl att bara vila!

Och sen på kvällen blir det fångarna på fortet!

Så får vi hoppas att jag får gå till skolan i  morn!

För nu kan jag andas med näsan igen ;)

Och mår faktiskt mkt bättre!!

Så hoppas på det bästa!

 

 

        

  

Jag just nu!

Haha vad tkr ni skulle jag passa i lugg?


Av Alexandra - 29 augusti 2010 15:53



Jaha då ska man länma lillasyster på dagis i morn!

Eftersom jag inte ska gå i skolan så har jag tid!

Så då måste jag alltså:

 

1. klä på henne

2. byta blöja!

3. ge henne välling (stavning)

4. gå med henne till dagis!

 

Inte för att det här kommer att bli så svart, men jag vill faktiskt gå till skolan!!

Så jag ska försöka att bli frisk!

Men lite bilder sen veckan!

 

 hahah vet inte vad!

   

jag och keyla!

 

    

Jag och Lalo!

 

  

Och en bild som jag bara tog nyss!!

 

 

Puss!!


Av Alexandra - 29 augusti 2010 10:48


 

 

Jaha, då var man jätte sjuk igen då!

Senast jag var det så var jag borta från skolan i typ 4 dagar!

Så idag blir det väl bara att vila!

Men jag ska ta och läsa lite bloggar nu!

 


 

Puss!!

Av Alexandra - 28 augusti 2010 23:00


 

 

Hahah, filmen funkade typ inte så kollar bara på tv nu!

Men ska typ gå och lägga mig snart, är ganska trött.

Börjar typ att bli sjuk! Jag vill inte va sjuk!!

Så ska väl försöka att vila!

Men jag bloggar nog mer i morn, godnatt (även om jag inte ska sova nu)

 


 

Puss!!

Av Alexandra - 28 augusti 2010 18:42


 

Har ju inte bloggat på hela dan, så ska skriva lite kort om dagen!

Vaknade typ 9 gick upp åt frukost och sen gick Evelin, Sandra, Nano, Keyla och jag ut!

Efter det gick vi in och kollade på film, och efter det har jag väl inte gjort så mkt.

Ikv blir det att kolla på instängd 2 :)

 

Men ska faktiskt ta att göra annat nu!

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 27 augusti 2010 20:29


 

 

Sitter hemma hos oss och lyssnar på musik och försöker komma på en film att titta på!
Hon ska sova hos oss ikv!

Men nu ska vi kolla på film, bloggar senare!

 

  

 

Puss!!

Av Alexandra - 23 augusti 2010 18:22


 

 

Måndag idag ju!

Skolan var helt okej, det känns som om skolan går fortare i bredäng!

Vet inte varför, men men!

Vi fick iaf sluta 2 timmar innnan, så..

Fast kom typ hem vid tre.

Men ska logga ut nu och kolla på tv istället!

Aa juste i morn är det skolfotto!!

 

  

 

Puss!!


Av Alexandra - 22 augusti 2010 13:11




Har precis varit och handlat åt mamma.

Hehe, hade lite problem med att köpa kött!

Men strunt samma! Idag vet jag inte riktigt vad som händer!

Får väl ta dagen som den kommer!

Men jag bloggar mer sen, för nu har jag inget att skriva!


  


Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards