alexandras

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra - 27 april 2011 18:35



Hejsan!

Blev inte göra att pass idag, det blir på lördag istället. Men iaf, vi åkte iaf till älvsjö och när vi kommer dit så är tåget 5 minuter försenat, så då ringde jag mamma och sa det och då sa hon att vi skulle åka hem istället. Så vi väntade på pendeln och sen när den väl kom då var den full, så när jag skulle på så knuffade typ folk av mig, så behövde vänta på nästa. Och sen när vi kommer till Rönninge så är bussen också sen, så då går vi hem. Lyckat va!?

Hahah men ikv blire typ att kolla på glee!!


                          

Dom här laddade jag nyss upp på facebook. Bilderna är från i söndags!

Av Alexandra - 27 april 2011 12:34



Skulle haft svenska, fast vi har typ håltimme, så då passar jag på att blogga lite ;)

Efter skolan så ska jag fara och göra ett nytt pass, kul? Får se... Hahha men vill iaf inte blir ful på mitt kort. Haha. Men iaf ska typ göra lite annat nu, för annars kommer det här bli ett långt och tråkigt inlägg :P


Av Alexandra - 26 april 2011 08:13




Skolan just nu, har svenska nu, så måste logga ut!

Hörs senare

Av Alexandra - 24 april 2011 19:26




Kom hem idag, kl 7 kom tåget in på stationen och då tog Evelin och jag pendeln som gick 12 över, så kom typ hem runt 8. Åt frukost och sen la jag mig i solen. Shit vilken skillnad alltså, det är så sjukt mkt varmare här än vad det är i Umeå. Iaf så har jag varit ute hela dagen idag, riktigt skönt!! Sista lediga dagen i morn, sen börjar ju skolan igen.

Men det gör inte så mycket, eftersom jag åker till Spanien om 16 dagar!

Hahah nice va?

Men ska typ kolla på film med Evelin nu (om vi kommer på någon att se)


Av Alexandra - 19 april 2011 11:03




Hej alla! Hur mår ni?

Själv mår jag jätte bra ;)

Igår så satt jag typ bara hemma, eller jag gick ut en stund runt 4 och åt typ middag runt 5 halv 6, efter det satt Evelin och Jag och kollade fört på 90210 och sen vampire diaries. Nice!

Idag vet jag inte vad som blir, vill fortfarande åka på stan, men får se hur det blir med det.


  

Bild från i söndags 

Av Alexandra - 18 april 2011 10:26



Min dag igår var awesome! Vid 6 gick Evelin och jag hem till Olivia. Vi gick ut. Vi tog typ längsta promenaden. Vi gick typ runt hela ersboda, vi var ute och gick i 2 timmar och 10 min. Vi snackade om sjukt mkt, gammla minnen och allt möjligt. När vi kom hem satte vi oss och kollade på 90210. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vill typ åka till stan, men jag vet inte...



Av Alexandra - 16 april 2011 19:50




Hello people! Skulle ha bloggat igår när jag satt på bussen, men då hände det något med min mobil. Så ja det gick iaf inte. Kom till Umeå igår runt halv 7. Så hann inte göra så mkt, men idag så var jag först hos farmor en stund och sen gick jag hem och åt, efter maten stack Evelin, Angelica och jag och köpte godis. I morn vet jag inte vad det blir, men på onsdag ska vi typ på bio med Hanna.

Blir ingen bild, eftersom jag inte har några...


  

Juste gav den här till Hanna

Av Alexandra - 10 april 2011 18:31



Äntligen vår!! Har varit ute hela dagen! Skit skönt! Haha och så ska man till Umeå på fredag, hahah och där är det typ fortfarande kallt ;)

Men som jag sa har jag varit ute hela dan, vilket har gjort så att jag inte kunnat blogga. Men nu kliar det typ i hela anisktet.

Men här är några bilder från idag!


          

Det finns sjukt många bilder, men jag orkar inte ladda upp alla :P


Ovido - Quiz & Flashcards