alexandras

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra - 31 januari 2010 12:08




Heej, vi var ju på stranden! Vi tog en massa bilder som jag lägger ut när jag kommer hem. Men nu ska jag läsa lite andra bloggar och fixa lite saker puss...



En bild från stranden:   Det var jätte kalt ute så... 

Av Alexandra - 31 januari 2010 10:07




Heej, ska bara skriva ett kort inlägg. Ska gå ut om typ tio minuter så ska väll ta och fixa meg nu så hare bra så länge.



Av Alexandra - 31 januari 2010 00:30




Heej,just nu sitter jag hemma hos Sophia och Linnéa.

Eeh vi har presis gjort lite make-up!! Elr vad man nu säger.

Ska väll ta och försöka hjälpa Linnéa med att skaffa blogg nu så puusss!!


   Gammal bild men har ingen annan!!

Av Alexandra - 30 januari 2010 19:31




heej, ikväll kanske det blir att sova hos Sophia och Linnéa.

Trevligt trvligt för det var skit länge sen vi var hos dom så det ska väll bli kul men nu ska jag ta och spela lite singstar med dom.


  Sånna här mickar har vi!! 


Av Alexandra - 30 januari 2010 18:18




Heej, just nu firar vi våran lillebror... Han fyller 4 år så grattis till honom!!


   Gammal bild på han men men!!



      Och så slänger vi in en gammal bild på mig

Av Alexandra - 30 januari 2010 13:24



Heej hät kommer en del av bilderna från Chile inte alla men några:


  Evelin, härlig sommar bild!


   När vi var på salto del laja...


   En dag regnade det jä'tte mkt...


   Då satt jag och spelade på mitt PSP!!



   En tröja som jag köpte där borta i Chile!


   Jag hade fett mkt pengar också!!



   En bild från när vi badade i Chillan!!(Keyla på bilden)


   Och så en bild på Evelin och Keyla...




Det kommer fler bilder sen...

En bild på mig dagen efter vi kom hem:


  



Och så här ser man ut just nu:


  







Av Alexandra - 30 januari 2010 13:07




Heej just nu håller jag på att lägga in bilderna fån Chile på datan så dom kommer snart hare bra så länge!!  

Av Alexandra - 30 januari 2010 11:38




Heej, jag funderar på att ha frågestund vad tycker ni??

Ska jag elr ska jag inte??


  

Ovido - Quiz & Flashcards