alexandras

Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra - 30 april 2010 18:37


 

 

Heej, ska typ dra ut om en timma elr så.

Ska vara med Tessan! Och Bevan!

 

Ha en bra kväll så hörs vi senare!!

  

Kvällens outfit!

 

 

  

Haha någon random bild på mig!!

 


Puss!!

Av Alexandra - 30 april 2010 16:31


 

 

Vet, skit dålig uppdatering, idag är det ju valborg!!

Vad ska ni göra idag? Själv ska jag typ vara med vänner!

 

 

En av mina bästisar sjunger!!

 

Älskar dig Maja!!

Komentara!

Puss!!

Av Alexandra - 28 april 2010 17:17


 

Heej, sorry att jag inte har bloggat på typ 2 dagar!

Men, igår pluggade jag typ i 4 timmar så!

Idag är det ju dans, och för er som går på dansen:¨

 

Asså jag är lite osäker på vilka kläder det var vi skulle ha, så kan jag typ ta det här??

 

    

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 25 april 2010 12:04



 

Heej, söndag idag ju! Heheh, ska typ vara med någon kompis idag...

Men ska fortsätta med det jag gjorde!

 

 

Puss!

Av Alexandra - 24 april 2010 19:47




Ny design! Vad tkr ni??

Av Alexandra - 24 april 2010 19:14


 

 

Har varit och köpt godis för typ en och en halv timme sen!

Hehe ikv blir det film med Evelin! Eftersom Nano är på bio...

 

 

 Bjuder!

 

      

 

 

Puss!!

Av Alexandra - 24 april 2010 11:36


 

 

Heheh, har typ suttit och kollat på gamla bilder från när jag började att blogga!

Det första jag typ tänkte på var, Gud vad kort mitt hår var!

Det är inte specielt långt nu helle, men då var det skit kort!

 

   Kort!!

 

   Längre!

Hahah vad var finast??

 


Puss!

Av Alexandra - 24 april 2010 11:30


 

 

Godmorgon sunshines(Stavning)

Själv var det ett tag sen jag vaknade, har till och med hunnit kolla på film,

med Leandro. Heheh vi kollade på Lilo och Stitch!

Aa, har typ inget att skriva, så..

Hoppas ni får en bra lördag!

 

  

 Bild från förra lördagen!!

 

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards