alexandras

Alla inlägg under september 2009

Av Alexandra - 30 september 2009 17:32




Heej alla söta bloggare, jag har en fråga till er.

Tycker ni att jag borde ladda upp fler bilder??

Men det är så att våran dator är jätte sekig när det gäller att ladda upp bilder.

Annars är den snabb, men vill ni att jag ska ladda upp fler bilder?

Men ni får ha det bra. Puss



Alexandra

Av Alexandra - 27 september 2009 12:45




Heej vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske ska vara med tessan om jag får.

Annars blir det väll något annat.

Har typ inget mer att skriva förutom att vi firade min lilla syrra igår, kul:)

Men ni får ha det bra... Puss

 

 

                                          Alexandr
a

Av Alexandra - 21 september 2009 15:29




Heej bloggen, Kan inte ladda upp bilderna som jag lovat idag heller.

Jag lägger in dom i morrn.

Kom nyss hem från en tråkig skoldag.

Har inget mer att skriva men ni får ha det bra puss.




Ps. Komentera min blogg, det är ju inte kul om man skriver på en blogg som man inte vet att någon läser.


                                               Alexandra

Av Alexandra - 20 september 2009 18:51




Heej jag lovade ju er lite bilder från igår men jag orkar inte ladda upp alla.

Så dom får ni väll se i morrn. Men en bild får ni nu.  




Dagens outfit.    Gråa mjukis byxor och Rosa linne.

Av Alexandra - 19 september 2009 09:32




Heej alla underbara bloggläsare, Idag mår jag toppen. Vet inte varför men det bara äe så¨:)

Senare ska vi gå till bamses i rönninge för att lämna tillbaka en choklad.'

Den var jätte gammal. Den var inte brun utan någon annan slags färg.

Så vi ska lämna tillbaka den.

Har tagit jätte mkt bilder nu när vi är med Milla o Tessan<33

Men ni får se dom när jag har laddat upp dom på min dato¨r där hemma elr om ni inte kan vänta

så kan ni kolla på Milla o Tessans blogg.

youknowmilaotessan.blogg.se.

Men ni får ha det bra... Puss.




Alexandra

Av Alexandra - 18 september 2009 17:37




Heej idag blir det Milla och Tessan igen.

Fast den här gången blir det hemma hos Milla.

Kul hoppas jag på.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik (Robert Pattinson To roam)

och chattar med Milla, ska äta snart tror jag.

Ni får lite bilder från ikväll när jag lagt in dom på datan.

Men men... Ni får ha det bra Puss Puss.




                                           Alexandra

Av Alexandra - 17 september 2009 17:30




Heej bloggen, asså igår när jag skulle logga in på min blogg så gick det inte.

Jag fattade inte vad som var fel, så jag försökte och försökte.

Men kom inte in så kunde inte skriva då.

Men men i morrn blir det nog Milla o Tessan igen.

Ska kanske sova hos Milla om jag får för min mamma.

Elr rättare sagt funderat klart, men tror att jag klommer att få.

JA jag har no inget mer att skriva föutom att vi har glosförhör i morrn(igen)


                               Alexandra


Av Alexandra - 12 september 2009 17:11




Heej idag har jag haft skit tråkigt.'

Men har typ inget mer att skriva förutom att jag kanske ska

vara med Milla och Tessan.<33

Kolla in deras blogg youknowmillaotessan.blogg.se

Men har inget mer att säga så...



                                         Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards