alexandras

Alla inlägg under augusti 2009

Av Alexandra - 29 augusti 2009 09:56




God morgon. Har klippt mig inte så stor skillnad men endå.

Ska nog vara med kompisar idag eller något annat.

Har inte så mycket att göra nu när paulina är i Umeå och Johanna i Sandviken. Men jag har ju andra kompisar hehe.



                                   Alexandra

Av Alexandra - 28 augusti 2009 15:53

 Heheh

Av Alexandra - 28 augusti 2009 15:46




Heej idag var jag i skolan kul.Mår fortfarande inte toppen men...

Fredag idag ju blir nog film med syrran eller lite kompisar.

Ska snart gå till bibloteket för att låna en bok.

Men ska nog logga ut nu



                                  Alexandra





Av Alexandra - 27 augusti 2009 14:31




Heej idag har det varit tråk varit sjuk var det igår med men då mådde jag värkligen pyton på kvällen. Men mådde bättre idag men gick inte till skolan. Tråkigt faktiskt. Jag gillar faktiskt skolan. Knäppt jag vet men så är det.

Men ska dra nu imorrn blir det nog skolan.



                                 Alexandra

Av Alexandra - 23 augusti 2009 19:17



Heej just nu sitter jag och bloggar. Har varit ute lite men kom hem för ett tag sen.

 Jag ute med Evelin och Nano.



  När jag kom hem.


                             Alexandra

Av Alexandra - 23 augusti 2009 11:26




Heej har inte hunnit göra så mkt idag. För jag vaknade typ för 2 timmar sen. Ska kanske vara med kompisarna idag. Eller så gör jag väll något annat.




 


                               Alexandra

Av Alexandra - 22 augusti 2009 17:48




Heej idag var jag med paulina evan och johanna vi sov alla hos paulina:) hahah vi lade paulinas hamster på johanna så hon vaknade.

Sen gick vi hem och åt.



                 Alexandra

Av Alexandra - 17 augusti 2009 10:03




Heej förlåt att jag inte har skrivit på länge men har inte haft tid. Var i skolan nyss, kul? Nej inte speciellt.

Kommer skrivamer senare men hejdå<3



                         Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards