alexandras

Alla inlägg under november 2009

Av Alexandra - 30 november 2009 16:48




Heej idag har jag ju varit i skolan... Efter skolan gick jag Evelin och Ellen hem till Moa. Vi gjorde våran fy/tk läxa...Hehe det gick ganska fort men men...

Aa men nu måste jag gå för jag ska typ äta nu så hare bra puss





                          Alexandra

Av Alexandra - 29 november 2009 17:54




Heej ska typ se Top Model om typ en timma...Det är ju typ final idag hehe!

Men men annars har jag väll inget att skriva ska läsa några bloggar nu så ha det bra<33




                           Alexandra


Av Alexandra - 29 november 2009 12:55




Heej, jag vet inte direkt vad jag ska skriva men men...

Idag blir det väll kompisar elr tråka här hemma...

Har bakat lite med mamma idag är det ju första advent jag åker ju till chile 15 december, så det är ju inte så länge kvar (jag får mitt jullov tidigare!)

Men nu ska jag gå och spela på mitt PSP...

Det är faktiskt jätte kul för jag splear ett jätte roligt spel  men ha det bra puss

   Skit dålig bild men den är tagen med webben så det är därför (tagen för nån minut sen)




              Alexandra

Av Alexandra - 28 november 2009 23:03




Heej sista inlägget för idag, ja jag kom ju hem för ett tag sen från Moa...

En lyckad tjej med tjejerna<33ILY...

Aja på måndag ska jag typ va med Tessan. Och i morrn vet jag faktiskt inte...

Men nu ska jag gå och tita på film med Evelin vet inte vad hon tittar på men men...

Puss

   Inte helt seriös men men....




                 Alexandra

Av Alexandra - 28 november 2009 15:33




Heej, det blir ett kort inlägg...

Idag ska jag hem till Moa ska gå dit med Evelin och typ Michelle...

Men men annars ska jag väll inte göra så mkt... Men nu måste jag logga ut från datan och göra lite andra saker men ni får ha det bra puss.....


  


   Bjuder på dom här...






                    Alexandra

Av Alexandra - 27 november 2009 19:52




Heej har ju lovat att ni skulle få svaren så nu kommer dom:


Camille Cline

Älskar dig...Du är min bästa vän och jag hoppas att du alltid kommer va!

Skulle jag skriva ner allt skulle det ta upp mer en ett inlägg ILY<33

http://youknowmillaotessan.blogg.se




Therese Jacobsson:

   Oxå min bästa vän...Du betyder så mkt för mig... Och du kommer alltid att göra. Du är snäll, rolig, sööt, och framför allt så är du min bästa vän... ILY<33 http://youknowmillaotessan.blogg.se


   Olivia Hermansson:

Känner dig inte specielt bra men du verkar vara en glad och snäll tjej! http://lillaolivias.blogg.se



   Evelin Sävenstedt:

Som sagt du är min syrra... Men om du inte skulle finnas skulle jag (ha hela vårt rum för mig själv ) ha faktikt tror jag ha ganska tråkig...Du finns ju där för mig(Hoppsa jag) Men snäll är du (ibland)

http://eeevv.webblogg.se



   Moa Edman:

Snäll glad och rolig,

Det skulle jag beskriva dig som... En bra vän är du oxå...Älskar dig<33 http://moamonkey.blogg.se


   Olivia Jagarinac:

Känner dig inte specielt bra...Men skulle gärna vilja Men du verkar vara en glad och snäll tjej! http://olls.webblogg.se

 

 

Hoppas ni är nöjda med svaren..

Av Alexandra - 27 november 2009 17:56




Heej, kune ju inte blogga igår.

Vet inte varför...

Men men iallafall...Juste igår så sa en tjej i min klass så här

"Julmust och påskmust smakar inte samma sak"
Då sa jag "Jo det gör det"

Men vad tkr ni smakar dom samma sak elr inte??

Jag tkr att som smakar samma sak...

Aa idag efter skolan så var jag med Moa och Ellen hemma hos oss...

Kul kul... Men men vad tkr ni om min nya design??

Moa har gjort den...Men men jag ska gå nu så hejdå....


  

  




                  Alexandra

Av Alexandra - 25 november 2009 18:14




Heej det blir bara ett kort inlägg...

Skolan gick ganska fort...

Men jag måste typ gå nu för jag ska dra till dansen...Hare bra puss...




               Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards